Regulamin

Niniejszy Regulamin stanowi ogólne warunki świadczenia usług w Gabinecie Fryzjerskim „Izdebscy” oraz sprzedaży kosmetyków. Decydując się na wykonanie usługi lub/i zakup towarów, Klient akceptuje niniejszy Regulamin.

  1. Może być pobierana opłata rezerwacyjna od Klienta. Można ją uiścić osobiście w Gabinecie, przelewem (w tym na telefon) lub kodem BLIK. W przypadku rezygnacji z wizyty opłata nie podlega zwrotowi.
    Opłata rezerwacyjna wynosi:

    • 30 zł – mężczyźni i dzieci (strzyżenie)
    • 50 zł – combo (włosy i broda)
    • 50 zł – strzyżenie damskie
    • 100 zł – cięcie razem z usługą chemiczną

    Zwrot opłaty rezerwacyjnej w przypadku zmiany terminu:

    • 30% – zmiana do 7 dni roboczych
    • 50% – zmiana do 3 dni roboczych
    • 80% – zmiana do 2 dni roboczych
    • 90% – zmiana do 1 dnia roboczego
    • 100% – zmiana w tym samym dniu
  2. Usługi chemiczne:
    • Włosy powinny być umyte dzień przed usługą, bez odżywki, pianki, lakieru lub szamponu 2w1.
    • Przed każdą usługą chemiczną zalecamy wykonanie próby uczuleniowej (odczekanie 24–48 godzin). Nie gwarantuje to bezpieczeństwa przy kolejnej wizycie – wykonujemy ją na życzenie Klienta.
    • Tymczasowe tatuaże z henny mogą zwiększać ryzyko alergii.
    • Skóra głowy nie może być podrażniona, uszkodzona ani mieć wysypki.
  3. Klient ma obowiązek poinformować osobę wykonującą usługę o istniejących chorobach (np. padaczka), alergiach lub problemach skórnych. Nie należy przychodzić w stanie przeziębienia, grypy lub podwyższonej temperatury.
  4. Za uszkodzenia materiałowe spowodowane przez dzieci Klienta odpowiedzialność ponoszą rodzice/opiekunowie, którzy zobowiązani są do naprawienia szkód w pełnej wysokości.
  5. Prosimy o nieprzychodzenie z dziećmi na zabiegi trwające ponad 1 godzinę (koloryzacja, chemia) oraz o niepozostawianie ich bez nadzoru.
  6. Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie. Przed wykonaniem usługi prosimy o uzgodnienie ceny z pracownikiem Gabinetu.
  7. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za brak zaznajomienia się Klienta z cennikiem i regulaminem.
  8. Zakres pracy i zużytych kosmetyków zależy od indywidualnych potrzeb Klienta; szczegółowa cena usługi podawana jest przed lub w trakcie pracy.
  9. Zakup usługi jest równoznaczny ze złożeniem oświadczenia, że Klient nie ma przeciwwskazań zdrowotnych do wykonania usług oraz że zapoznał się z cennikiem i regulaminem. Ewentualne konsekwencje ponosi Klient.
  10.  Klient zobowiązany jest stosować się do zaleceń pozabiegowych przekazanych przez pracownika Gabinetu.
  11.  W uzasadnionych przypadkach pracownik może odmówić wykonania zabiegu lub zmienić termin rezerwacji.
  12.  Przeciwwskazaniem do wykonania niektórych usług są: włosy w bardzo złym stanie, włosy przedłużane, włosy po zabiegach trwałych lub półtrwałych prostujących.
  13.  Promocje i rabaty nie łączą się.
  14.  Gabinet nie odpowiada za przedmioty pozostawione na terenie salonu.
  15.  Płatności za usługi można dokonywać gotówką, kartą, BLIKIEM lub przelewem (w miarę dostępności technicznej).
  16.  Wizytę można umówić telefonicznie, osobiście lub w ostateczności przez media społecznościowe. Należy przychodzić na wizytę o wyznaczonej godzinie. Znaczne spóźnienie (>15 min) może skutkować skróceniem zabiegu lub odmową wykonania usługi.
  17.  Klient podaje prawdziwe imię, nazwisko i numer telefonu. Fałszywe dane mogą skutkować anulowaniem wizyty.
  18.  Podanie danych osobowych przy rejestracji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie zgodnie z RODO.
  19.  Obszar Gabinetu może być objęty monitoringiem dla bezpieczeństwa pracowników, Klientów i ochrony mienia.
  20.  Gabinet może odmówić wykonania źle wybranej usługi lub anulować niepotwierdzone wizyty.
  21.  Osoby niepełnoletnie (powyżej 13 lat) mogą korzystać z usług chemicznych za zgodą rodzica/opiekuna. Pracownik ma prawo w każdej chwili sprawdzić zgodę.
  22.  Na terenie Gabinetu zakazane jest: palenie, spożywanie alkoholu, środki odurzające, handel, głośne zachowanie, nagrywanie bez zgody, wnoszenie zwierząt.
  23.  Reklamacje należy zgłaszać niezwłocznie, przed opuszczeniem Gabinetu.
  24.  Zakupy kosmetyków są przemyślane; nie przyjmujemy zwrotów ani wymiany produktów.
  25.  Gabinet zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie bez powiadomienia.
  26.  Godziny rozpoczęcia usług są orientacyjne i mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od personelu.
  27.  Gabinet dokłada starań, aby chronić odzież Klientów, ale może dojść do zabrudzeń podczas zabiegów. W takich przypadkach kierujemy sprawę do ubezpieczyciela.
  28.  Brak sprzeciwu pisemnego jest automatyczną zgodą na wykorzystanie wizerunku przed/po usłudze w mediach społecznościowych i na stronie internetowej.